1399-10-14 13:42
510
0
72453
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

محتکران در گلستان دیگر جایی ندارند/ دشمن با نفوذ به دنبال براندازی نظام است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: با فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع برای شناسایی محتکران و اختلاگران اقتصادی آرامش در استان حاکم شده و شاهد کاهش انبار کالا و احتکار اقلام اساسی هستیم.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در گفتگوی تحلیلی تبیینی با موضوع (بصیرت، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ) اظهار کرد: فضای فتنه غبار آلود است  و تمایز حق و باطل کار سختی است لذا باید مسائل دینی و اعتقادات به عنوان قطب نمایی می تواند ما را از به سلامت عبور دهد.

وی افزود: هر جایی که مردم با قطب نمای  ولایت فقیه که نشئت گرفته ازاعتقاد دینی است وارد میدان شدند به هدف رسیدند و هرجا که راه را گم کردیم از دشمن سیلی خوردیم.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه بصیرت یعنی اینکه به موقع بتوانیم در شرایط غبارآلود با راهنمایی ولی فقیه راه را تشخیص دهیم ، تصریح کرد:  9 دی ماه تجلی بصیرت  مردم در گام اول انقلاب بود که با درایت رهبری به سرانجام رسید .

ملک شاهکوهی بیان کرد: ریشه استکبار جهانی آمریکایی ها نیستند بلکه یهودیت صهیونیسم است، دیدگاه  آنها این است که همه دنیا و خلقت خدا باید در خدمت یهود باشد در غیر اینصورت باید از سر راه برداشته شوند و در مقابلش اسلام می گوید که همه با هم برابرند.

وی اضافه کرد:  اگر چهل سال از فلسطین و گفتمان آن دفاع می کنیم به خاطر ماهیت انقلاب اسلامی است که گفتمان آن بر پایه  استکبار ستیزی، دستگیری از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم  است.

شعار انقلاب استکبارستیزی بود

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: شعار انقلاب استکبارستیزی بود وما با تحقق این شعار تلاش کردیم از زیر چکمه های دشمنان بلند شویم و به استقلا ل برسیم.

ملک شاهکوهی درباره نفوذ، گفت:  دشمن با نفوذ به دنبال شبهه افکنی و براندازی نظام جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری در صف اول جلوگیری با نفوذ و رخنه به انقلاب ایستاده است.

وی با بیان اینکه ضعف در هر جایی از کشور باعث نفوذ دشمن از همان ناحیه می شود، گفت:  نفوذ در سال 88 باعث شد فتنه 88دشمن با تابلوی تقلب وارد میدان شود و در برجام نیز  بارها و بارها مقام معظم رهبری تذکر دادند اما ضعف عملکرد در این حوزه ها باعث نفوذ دشمن شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان درباره عملکرد رسانه ها هم بیان کرد: رسانه های ما همواره به صورت پدافندی و ضربه گیر عمل می کنند درحالی که ما در جنگ تمام عیار با دشمنان قرار داریم و  با آفندی عمل کردن می توان از نفوذ دشمن جلو گیری کرد و به آنان ضربه زد و جامعه را باهداف انقلاب همراه کرد .

آرامش اقتصادی در گلستان با فعالیت قرارگاه 17 ربیع

وی در ادامه به فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع برای شناسایی محتکران و اختلاگران اقتصادی اشاره کرد و گفت: با فعالیت این قرارگاه آرامش در استان حاکم شده و شاهد کاهش انبار کالا و احتکار اقلام اساسی هستیم.

ملک شاهکوهی با هشدار به محتکران بیان کرد: سودجویی عاقبت خوبی ندارد، پول‌های حاصل از احتکار دوام و قوام نخواهد داشت و آه مظلوم دامن محتکران را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی گرانی‌ها غیرعادی است، تصریح کرد: دست‌های ناپاکی وجود دارد و به جای اینکه به مردم کمک کند با گرانفروشی به جامعه مخصوصا اقشار ضعیف فشار وارد می‌کند، کسانی که اقلام مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند از تیررس اشراف اطلاعاتی که داریم در امان نیستند.

ملک‌ شاهکوهی با اشاره به کشف انبارهای احتکار اقلام در استانف گفت:  بخشی از نیازمندی‌های مردم را از انبارها بیرون آوردیم و در بازار توزیع شد، پیام ما به آقایان «احتکارکنندگان» رسیده که بدون اغماض با آنها برخورد می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ماموریت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است، گفت: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه گذاشته شده است، هر جایی که نظام و دستاوردهای آن تهدید شود سپاه آنجا حضور دارد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.